هر لحظه هر ثانیه به یادتم عشقم
نوشته شده توسط : علیرضا نفیسی

وقت هایی هست...

  که دستی باید لمس ات کند...

  تنی...

  تنت را داغ کند...

  و لبی...

  طعم لبت را بچشد...

  مستقل ترین زن جهان هم که باشی...

  وقت هایی هست...

  که دلت پر میزند برای کسی که برسد و بخواهد...

  که آرام رانندگی کنی...

  و شام ات را نخورده روی میز نگذاری و بروی...

  مسافر ترین زن دنیا هم...

  دست خطی می خواهد که بنویسد برایش...

  " زود برگرد " ...

  طاقت دوری ات را ندارم ...

 

 

دلم یک شب تنهایی میخواد

با یه عالمه تو

و ....

تموم گوشه کنارهای آغوشت !!!!

داشتم برات پست میذاشتم که اس ام اس دادی چقدر خوشحال شدم عزیزدلم خدا کنه که همه ی مشکلاتمون حل بشه و اینقدر از هم دور نمونیم دلم علیم رو میخواد با یه عالمه بغل و بوس گاهی که دلم برات تنگ میشه میرم اونطرف سالن و نفسهای عمیق میکشم تا بوی عطر تنت رو حس کنم...دوستت دارم عشق مهربونم

خواص فصل
سه نفرو هرگز از دست نده:

مردادی ها.خردادی ها.بهمنی ها
چون دوست واقعی هستند
 
ازسه نفر هرگز متنفر نباش

فروردینی ها.مهری ها.اسفندی ها
چون بهترین هستند

سه نفر را هرگز نرنجون:

اردیبهشتی ها.تیری ها و دی ماهی ها
چون صادق هستند

سه نفر روهیچوقت نذار اززندگیت بیرون برن:

شهریوری ها.آذری ها.آبانی ها
چون به درد دلت گوش میدهند

تومتولد چه ماهی هستی؟




:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست